reklama

Už stačí

Ovládate umenie „už stačí“? Doba nám diktuje, že je potrebné mať všetkého veľa. Veľa kabeliek, topánok, oblečenia, fotiek v PC, veľa kamarátov, lajkov na facebooku... Kedy už stačí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Naháňame sa za čoraz vyšším výkonom. Firmy merajú efektivitu, za deň chceme toho stihnúť čo najviac.
Dokedy?

Keď pri stretnutí položíme otázku: ´ako sa máš?, na 95% príde odpoveď: „Rýchlo“. ´Nestíham´, ´Už dávno som sa chcel/a ozvať – ale veď vieš, mám toho veľa´, ´Žijem šialeným tempom´.
Kedy si povieme „už stačí!“?

Pozor. Prichádza dilema terajšej doby.
Máte životného partnera. Vzorne chodí do práce, živí domácnosť, netýra vás, stará sa o deti, ale doteraz sa nenaučil vyčítať vám vaše túžby z očí.
Je to málo, alebo dosť?
Stačí, či je potrebná výmena?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračujeme ďalej. Čo je tak asi na druhej strane kontinua?
Známa istý čas pracovala v nemocnici na paliatii. Odkedy odprevadila pár pacientov na druhý svet, nechce nič viac, než zdravie pre svoju rodinu. Ako hovorí: ´ Netreba snívať. Život si to aj tak zariadi po svojom. Ja nechcem nič viac, len nech sme zdraví my a deti. Mne to stačí. Nestojím o dovolenky. Kariéru, úspech. Netúžim vlastniť obrazy, či vidieť svet. Mne stačí to, čo mám. Nestojím o koncerty. Ja nechcem nič viac od života - ja len to zdravie...“.

Taká maličkosť.
„Už stačí“.
Dve slová, ktoré odrážajú kvalitu nášho života.

Ivana Miklovič

Ivana Miklovič

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som lektorka. Vediem školenia na rôzne témy, ktoré sa týkajú osobnostného rastu. A ... milujem svoju prácu. Je to pre mňa laboratórium ľudského zmýšľania, mudrosti a chýb. Rada by som sa s vami o pár postrehov podelila. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu